שאלות נפוצות - NUVORA

אספנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות ביותר שקיבלנו:

הזמנות

אמצעי התשלום הקיימים כרגע הם:
• כרטיסי אשראי
• אפל פיי
• גוגל פיי

בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן לשלם גם ב:
• ביט
• פייבוקס
• העברה בנקאית

אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהזנתם בהזמנה ונעזור לבדוק למה המייל לא הגיע.

ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור לכם.

אנחנו מאד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה שהזמנתם, אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו הודעה עם מספר ההזמנה המקורי ותמונות של המוצרים שקיבלתם ונדאג לשלוח לכם מוצרים חדשים על חשבוננו.

אין לנו אפשרות להתערב באישורי ההזמנה שנשלחים. כלומר, מה שהוספתם לעגלה וקניתם באתר הוא מה שתקבלו עליו את האישור. אנחנו מבינים שלפעמים קורות טעויות ושוכחים להוריד או להוסיף מוצרים, ולכן נשמח לעמוד לרשותכם ולמצוא פתרון.

משלוחים

כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, זמני המשלוח הם 5-14 ימי עסקים (ימי עסקים הם הימים א׳-ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים) מרגע שליחת ההזמנה. יש להוסיף גם זמן עיבוד של 1-4 ימי עסקים. אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר הזמנה ונשמח מאד לעזור לכם לאתר את החבילה.

*בגלל המצב ייתכנו עיכובים שלצערנו לא תלויים בנו, אנחנו עושים הכל כדי שהמשלוחים יגיעו במהירות האפשרית.

כמה ימים לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו הודעה על בחירת נקודת איסוף הקרובה לביתכם. ברגע שהחבילה תנחת בארץ, תקבלו הודעה כשהיא תגיע אל נקודת האיסוף והחבילה תהיה זמינה לאיסוף.

אם הזמנת לנקודת איסוף, ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך כאשר המשלוח יגיע לאזור שלך (תקבלו SMS מחברת המשלוחים). אם הזמנת משלוח עד הבית, המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.

לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. כשהמשלוח יגיע לאיזור שלכם ישלח למספר הטלפון שציינתם אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילכם.

אנו שולחים מיילים ואסמסים המעדכנים על עדכון סטטוס המשלוח, כשהוא באיזור שלכם, וכשהוא מגיע אליכם או לנקודת האיסוף.

לפני רכישה סופית, אנא ודאו שכל פרטי ההזמנה שלכם נכונים ואין בעגלה פריטים שאין בכוונתכם לרכוש. במידה ושלחתם פנייה ביום העסקים בו ביצעתם את הרכישה, אנו נשתדל לתקן את הפריטים לפני שההזמנה תשלח. במידה וההזמנה כבר נשלחה, תוכלו לבצע החזר של הפריטים לאחר שהחבילה תגיע אליכם.

אנחנו עובדים מאד קשה כדי להוציא את כל ההזמנות במהירות האפשרית. אם הזמנתם את ההזמנה השניה בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה הראשונה, בדרך כלל אנחנו נצליח לאחד את המשלוחים, אך אנחנו לא יכולים להתחייב לכך.

שליח עד הבית יספק את המשלוח לכתובת עד פעמיים. במידה שלא יכולתם לקבל את המשלוח במסגרת הפעמיים האלו או לא עניתם לפלאפון, החבילה תוחזר לחברת המשלוחים ותידרש הפצה חוזרת בתשלום. אם אינכם יכולים לקבל את החבילה באותו היום, ניתן לתאם עם השליח יום ושעה נוחים לקבלת החבילה.

אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הפריט בהזמנה. כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו בווצאפ.

אם שכחתם לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף והחבילה הוחזרה לחברת המשלוחים - יש ליצור איתנו קשר בווצאפ על מנת לתאם הפצה חוזרת בתשלום.

צרו איתנו קשר בווצאפ ואנחנו נטפל בזה, אין לכם לרגע ממה לדאוג.

שאלות כלליות

כרגע לא ניתן לשלם במזומן לשליח.

לפעמים יש לנו עומס על שירות הלקוחות. אנחנו מבטיחים שנגיע לפניה שלכם תוך יום עסקים ונעזור לכם בכל נושא.

אם לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם לחצו כאן לדף יצירת קשר.