ביטולים והחזרות
שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו.
אנו מציעים לכל הלקוחות שלנו להתנסות ולקבל 30 ימי נסיון!
במידה ולא תהיו מרוצים תקבלו החזר כספי! או במידה ותבחרו, החלפה לדגם אחר.
כך שתוכלו להחליף או להחזיר את המוצר שלכם מכל סיבה שהיא.
החלפה למידה אחרת לא כרוכה בתשלום נוסף מהצד שלנו.
המפורט להלן כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: "החוק").
מדיניות ביטולים
עם הזמנת המוצר תהליך הרכישה נכנס לפעולה ונקלט אצלנו.
עסקה שבוטלה בטרם מסירת המוצר לחברת השילוח- על המזמין יכולת לבטל את העסקה שביצע, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובמידה וזו נעשתה באמצעות פייפל הזיכוי ינתן לחשבון הפייפל של הלקוח. במקרה כזה, הלקוח לא יחוייב בעלות נוספת ויוחזר ללקוח הסכום המלא ששילם. זיכוי כספי ינתן כאמור בחוק.
עסקה שבוטלה לאחר מסירת המוצר לחברת השילוח- במידה ולקוח ירצה לבטל את הרכישה, יש באפשרותו לעשות כן בתוך 30 יום ממועד קבלת המוצר וינתן החזר כספי על סכום הפריט. הזיכוי יעשה בהתאם לאופן בו שילם הלקוח.
ועל פי הגנת הצרכן ילקח 5% מסך העסקה
על כל המוצרים שהוחזרו או הוחלפו להיות ארוזים באריזתם המקורית ושאין להם נזק, כמובן לפני שליחת המוצרים, נצטרך תמונה עדכנית של המוצר על מנת לוודא..
*לא ניתן להחזיר/לבטל הזמנה של מוצר אשר נעשה בו חריטה/התאמה אישית לפי בקשת הלקוח.
צרכן המבקש להחזיר/להחליף מידה את המוצר שרכש באתר יוכל לעשות כן, עד כ-30 יום מיום רכישת המוצר בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר, המוצר אינו פגום והוא מוחזר באריזתו המקורית ובמצב חדש לחלוטין.
-על הלקוח לשלם מכספו על שילוח המוצר חזרה אל החברה לכתובת שתינתן לו בעת בקשתו להחזיר את המוצר (הכתובת הנה למחסן שנמצא בחו״ל). רק לאחר קבלת המוצר אצל החברה ולאחר וידוא שאכן לא בוצע שימוש והוא הוחזר באריזתו המקורית, יישלח זיכוי מלא אל הלקוח על המחיר אותו שילם הלקוח על אותו מוצר.
ניתן לבקש החזר כספי רק לאחר שימוש סביר והוגן במוצר, שמטרתו בחינה בלבד – לא שימוש יומיומי קבוע.
מוצרים שנמצאו במצב שחוק, מלוכלך, קרוע, רטוב, מדיף ריח או שניכר כי נעשה בהם שימוש מעבר לסביר – לא יהיו זכאים להחזר.
לכל שאלה יש לפנות לכתובת המייל הבאה:
nuvora.service@gmail.com