שאלות נפוצות

check_box

כמה זמן לוקח עד שהמשלוח יגיע?

זמני המשלוח שלנו נעים בין 5-14 ימי עסקים

ימי שישי, שבת, חגים ואירועים מיוחדים אינם נחשבים ימי עסקים.

check_box

האם יש אפשרות לעקוב אחרי המשלוח?

בוודאי! בשביל לעקוב אחרי המשלוח שלכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחכות שתקבלו הודעה עם מספר מעקב ומיד לאחר מכן להזין את מספר המעקב באתר הבא:
לחצו כאן

check_box

האם אני יכול לבטל מיד אחרי ההזמנה?

לצערנו לא.
ביטול ייעשה אך ורק בשלבים הבאים:
1. הזמנת המוצר
2. המתנה שהוא יגיע
3. קבלת המוצר
4. יצירת קשר עם שירות הלקוחות
5. שליחת המוצר אל הכתובת שאנו נספק לכם
6. מיד לאחר קבלת אסמכתא של שליחת המוצר נשלח לכם זיכוי מלא דרך ביט / העברה בנקאית לנוחיותכם.

check_box

למה המשלוח מתעכב?

כיום אנחנו עובדים עם חברת משלוחים חיצונית שמספקת משלוחים לעוד חברות ובתקופות של עומס ייתכנו עיכובים.

אנחנו עושים את המירב על מנת שתקבלו את המשלוח לכם בזמן המצויין באתר.

check_box

מה קורה אם המוצר מגיע פגום?

במידה והמוצר שהגיע אליך פגום כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפנות אלינו לשירות הלקוחות בווטסאפ, לשלוח לנו תמונה / סרטון שימחישו את הפגם במוצר, ובאותו הרגע יהיה לכם 2 אפשרויות:
1. לקבל החזר כספי מלא.
2. אנחנו נשלח אליכם שוב את המוצר.

חשוב לציין: אין החברה אחראית על נזקים מסוג:
- שבר
- נפילה לתוך מים
- הפסקת פעילות המוצר עקב נפילה

check_box

האם ניתן לרכוש ראשי מברשת בנפרד?

בוודאי!

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס אל דף הבית שלנו ולחפש את הראש מברשת שעולה 49₪ ולרכוש לעצמכם כמה שתרצו.

check_box

האם אפשר לשלם במזומן לשליח?

לא.

כפי שציינו אנחנו עובדים עם חברת משלוחים חיצונית ולכן אין אפשרות לתשלום במזומן לשליח.

כל התשלומים אצלנו באתר יתקבלו אך ורק באשראי/ביט.

דף יצירת קשר